نوار چسب: مزایا و معایب سبک های مختلف



نوار چسب: مزایا و معایب سبک های مختلف

از نوار رنگارنگ واشی گرفته تا استحکام سخت نوار کاغذی حمل و نقل، انتخاب‌های زیادی در مورد نوار چسب ها دارید. مهمترین بخش کار با نوار، انتخاب نوار مناسب برای کار است. کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف نوار چسب و بهترین روش ها به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را برای نیازهای حمل و نقل، صنایع دستی و تزئینی خود داشته باشید.



نوار چسب برای حمل و نقل و بیزینس



بزرگترین نکته در انتخاب نوار چسب برای جعبه این است که آیا نوار کاغذی یا پلاستیکی را ترجیح می دهید. انتخاب نوار مناسب برای کارتان بسیار مهم است. شما نه تنها برای مهر و موم کردن جعبه های خود مشکل خواهید داشت، بلکه حتی ممکن است محتویات آن را گم کنید. یادگیری بیشتر در مورد نوار چسب می تواند به شما در انتخاب ابزار مناسب برای کار کمک کند.



نوارهای کاغذی



نوار آب بندی کارتن کاغذی که به آن نوار کرافت نیز می گویند، عموماً مقرون به صرفه تر از پلاستیک است و برای درزگیری ایمن جعبه ها به مقدار کمتری از آن نیاز دارید. تقریباً تمام نوارهای ارسال کاغذ با تسمه یا الیاف اضافی تقویت شده است. قدرت مورد نیاز برای حمل و نقل سنگین را به آن می دهد.  برای برخی از انواع نوارهای حمل و نقل کاغذ، به یک تلگراف تخصصی نیاز دارید.



نوار کاغذی در درجات مختلفی وجود دارد تا بتوانید قدرت مورد نیاز خود را برای کار مورد نظر انتخاب کنید. برش دقیق با نوار کاغذی آسان‌تر است و در نتیجه ضایعات کمتری ایجاد می‌شود و راندمان بهبود می‌یابد. در بیشتر موارد، نوار کاغذی پهن‌تر از پلاستیک است و ارزش آن را بیشتر می‌کند. نوار کاغذی در برابر دماهای شدید مقاومت می کند که می تواند نوارهای پلاستیکی را ذوب کند. این باعث می شود که آن را برای آب و هوای گرم تر و حمل و نقل تابستانی به گزینه ای ایده آل تبدیل کند. اگر تمایل دارید بسته های خود را بیش از حد پر کنید، نوار کاغذی نیز ایده آل است. از آنجایی که قدرت ذاتی آن به آن اجازه می دهد تا همه چیز را بدون کشش یا پاره شدن در کنار هم نگه دارد.



 نوارهای پلاستیکی



استفاده از نوار چسب پلاستیکی  آسان است و برای اعمال موثر آن نیازی به تجهیزات یا تلگراف خاصی ندارید. این نوع نوار معمولاً به فشار حساس است. چسباندن به جعبه های خود و اعمال آن روی نوار و برچسب های قدیمی آسان است. بر خلاف نوار کاغذی، می توانید از نوار پلاستیکی بر روی پلی میلرها و انواع دیگر بسته ها استفاده کنید. اگر محصولاتی را به صورت پلی یا تایوک پست می کنید، باید نوار چسب پلاستیکی را در دسترس داشته باشید تا آنها را محکم کنید.



چسب نواری کاغذ و پلاستیک تازه شروع کار هستند و انتخاب شما به انواع بسته هایی که اغلب ارسال می کنید بستگی دارد. Paper Mart راه های منحصر به فرد زیادی برای برآوردن نیازهای بسته بندی شما دارد! در برخی موارد، ممکن است برای ارسال موثر اقلام خود به یک یا چند نوار مخصوص نیاز داشته باشید. موارد زیر را به لوازم حمل و نقل خود اضافه کنید تا همیشه ابزار مناسب برای کار را داشته باشید:



نوارچسب های رشته ای:  نوارهای رشته ای که با رشته های فایبرگلاس سخت تقویت شده اند باید بریده شوند تا جدا شوند. اگر باید مطمئن شوید بسته ای امن است یا می خواهید دستکاری واضح باشد، نوار رشته ای بهترین انتخاب است.



نوارچسب چاپی:  زمانی که می‌خواهید کنترل‌کننده‌ها و گیرنده‌ها بدانند کالایی شکننده، فاسد شدنی یا حساس به زمان است، یک  نوار چاپی  می‌تواند به عنوان راهی برای محافظت از اقلام و اطمینان از جابجایی مناسب، روی جعبه مهر و موم شده شما قرار گیرد.



نوارچسب سفارشی:  نواری که به طور خاص برای نام تجاری شما  با پیام شما ایجاد شده است، می تواند به بهبود آگاهی از کسب و کار شما کمک کند و به شما امکان ایجاد یک تصویر منسجم را می دهد. از این نوار روی کاغذ یا نوار بسته بندی پلاستیکی سنتی استفاده کنید تا جعبه ها و محصولات شما فوراً قابل شناسایی باشند.



نوار چسب، نوار چسب و نوارهای تزئینی سرگرم کننده و جذاب هستند. با این حال، معمولاً برای استفاده تجاری به اندازه کافی دوام ندارند. همچنین باید نوار اسکاچ یا جادویی را برای بسته بندی هدایا ذخیره کنید، نه ایمن کردن بسته ها. آنها برای حمل و نقل یا جابجایی جعبه ها خیلی سست هستند.



نوارچسب های تزئینی برای کاردستی و دکور



چسب نواریاز ایجاد لباس های واقعی گرفته تا برجسته کردن دکوراسیون خانه و ساخت صنایع دستی شگفت انگیز در خانه، طیف گسترده ای از کاربردها برای نوار تزئینی وجود دارد. در حالی که این نوارهای مخصوص برای چسباندن ایمن اقلام برای مدت طولانی توصیه نمی شوند، اما برای کاردستی فوق العاده هستند. مانند حمل و نقل، استفاده از نوار مناسب برای پروژه ای که در ذهن دارید موفقیت را تضمین می کند.



 نوار Washi:  این نوار کاغذی یک پایه اصلی صنایع دستی با الهام از ژاپن است. در حالی که اقلام را به طور ایمن در کنار هم نگه نمی دارد،  تقریباً در یک لحظه رنگ و طرحی را  برای تقریباً هر سطحی فراهم می کند. نوار واشی  چسب قوی ندارد بنابراین می توان آن را اعمال کرد و بعداً بدون آسیب رساندن به سطح آن را جدا کرد. به پارچه نمی‌چسبد، اما واشی برای سطوح کاغذ، چوب، کاشی و سایر سطوح خوب کار می‌کند.



نوار چسب:  یک نیروگاه صنایع دستی،  نوار چسب  راهی مقرون به صرفه برای افزودن رنگ و سبک فراوان بدون صرف زمان برای ایجاد طرح سطح است. به سادگی نوار چسب را به سطحی که روی آن کار می کنید اضافه کنید تا فوراً رنگ و طرحی را به نمایش بگذارید. شما همچنین می توانید ورق های کامل نوار چسب ایجاد کنید. سپس از آنها برای ساخت هر چیزی از لباس گرفته تا لوازم جانبی، جواهرات و کیف استفاده کنید. این منبع همه کاره برای کودکان، نوجوانان و پروژه های گروهی ایده آل است  زیرا کار با آن بسیار سریع و آسان است.



نوار بسته بندی شفاف:  این نوار پلاستیکی برای حمل و نقل در نظر گرفته شده است اما می تواند برای محافظت از قطعات کوچک کاغذ یا به عنوان پایه برای لمینیت استفاده شود. نوار بسته بندی شفاف همچنین انتقال تصویر را آسان و مقرون به صرفه می کند.  به سادگی آب اضافه کنید و تصویر انتخابی خود را به سطح دیگری منتقل کنید.



انتخاب نوارچسب کاغذی مارت 



چه بخواهید جعبه ها را به صورت ایمن ارسال کنید، چه بخواهید آگاهی از برند خود را افزایش دهید یا بخواهید وسایل تزئینی شگفت انگیزی برای خانه خود ایجاد کنید، ما نوار چسب مورد نیاز برای انجام کار را داریم. از Paper Mart دیدن کنید  و مجموعه گسترده نوارهای کاربردی و تزئینی ما را مطابق با نیازهای خود بررسی کنید. ما به توانایی خود در ارائه یک مجموعه کامل از گزینه ها برای همه چیز افتخار می کنیم. به ما اجازه دهید منابع شما را برای کسب و کار/برندینگ برای پروژه های صنایع دستی/خلاق پوشش دهیم!